Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Buurvrouw. Meer weten? Ontdek meer
Danny
12 jan 2026 om 17:54
Hier lunch besteld omdat ze de enige waren die bezorgden, maar dat doen we niet weer. Het is duidelijk de goedkoopste troep die ze kunnen vinden. De patat was vies en slap en de satesaus leek van die pasta die je moet verdunnen maar dat waren ze vergeten.
Ramona
7 aug 2025 om 20:57
patat was koud de berehap met saté van me man zag er uit alsof het uitgekotst was en mijn kippenvleugeltjes waren kurkdroog en keihard was bang dat me tanden gingen afbreken.
Ada
5 jun 2025 om 20:08
jammer dat de frieten dlap waren en de schnitzel te hard gebakken, de saus voor de schnitzel was heerlijk
sanne
2 jun 2025 om 12:56
patat was smaakloos en slof. schnitzel met champignons en ui bleek schnitzel met een of ander vies sausje te zijn met 1 verloren champignon erin ofzo. bezorgtijd was echt vreselijk lang!!! kortom ik bestel hier niet weer!
Astrid
19 apr 2025 om 20:28
bestelling kwam sneller dan verwacht. schnitzel erg hard en droog, patat dreef in de saus wat op de schnitzel had moeten liggen. patat was wat aan de slappe kant. erg teleurgesteld.